Helsebutikken i Grimstad
0,-
Lukk
Handlekurven er tom

Subtotal: 0,-

Kjøpsinfo

Forsendelse

Vi sender varer med posten/bring. Fraktpris er 49kr, men kostnadsfritt til kunder som handler for over 1000kr. Pakker under 2kg sendes normalt som pakke til din postkasse. Hvis det ikke er plass i din postkasse, vil pakken bli levert på ditt utleveringssted, og du vil få hentemelding på sms eller epost. Større pakker sendes som servicepakke, og mot et tillegg i pris på 199kr, kan du få pakken levert på døren.

Du kan også velge å hente varene i vår fysiske butikk: Helsebutikken i Grimstad, Storgaten 31, 4876 Grimstad. Du vil da få en epost når varen er klar for henting.

Når varen er på lager, vil den normalt pakkes og sendes innen 2 virkedager. Vi tar forbehold om at varen kan være utsolgt, eller bestillingsvare. I disse tilfellene vil vi kontakte deg om eventuell leveringstid, og finne en løsning som passer deg.

 

Betaling

Vi benytter oss av Klarna Checkout som betalingsløsning for privatkunder. Dette er en sikker løsning som gir deg muligheten til å velge mellom faktura og kortbetaling. Ved Klarna faktura kan du også velge å dele opp betalingen, eller utsette den i 14 dager. Fakturaen vil ikke sendes deg, før vi har sendt varen fra oss. Fakturaen vil i første omgang bli utsendt på eposten du oppga ved bestilling. Betaler du med kort vil beløpet bli trukket/reservert fra konto etter bankens regler for dette - normalt med en gang kjøpet foretas.

Når du handler hos oss tar Klarna på seg vår kredittrisiko. Om du ønsker betalingsutsettelse e.l. er dette derfor noe du må ta med Klarna. Du får all informasjonen du trenger på første faktura. Nøl likevel ikke med å kontakte oss hvis du lurer på noe som vi kanskje kan hjelpe med.

 

Retur

Som nettkunde har du uforbeholden angrefrist innen 14 dager etter mottatt vare og angrerettsskjema. Angrerettskjema blir utsendt som vedlegg med epost når varen er pakket og klar for utsendelse. 

Returkostnader betales av kjøper (jf. lov om Angrerett §15, 1. ledd). Det er kundens ansvar at pakken ankommer oss trygt, og i original stand. Når vi har mottatt varen vil vi refundere beløpet.  Bruk gjerne samme fraktpose du fikk varen i. Fyll ut returskjema og legg med i pakken.  En e-post sendes automatisk, når din retur har kommet frem, og tilfredsstiller våre krav ved retur. Ordren blir da behandlet og varens verdi refunderes din konto fra Klarna. Porto refunderes ikke. Ved bytte av vare betaler vi portokostnadene tilbake til deg.

Vi henter ikke ut pakker sendt i postoppkrav.

Hvis du har betalt med faktura, anbefaler vi at du betaler fakturaen, eller kontakter Klarna for betalingsutsettelse, selv om du returnerer en vare. Dette for å slippe et evt purregebyr fra Klarna. Pengene vil bli refundert når vi mottar varen. Har du betalt med kort vil pengene bli kreditert din konto på samme måte som du betalte. Dette kan ta noen dager, avhengig av betalingskort og bank.

Ønsker du å bytte varen i en annen størrelse, eller farge, sender vi en ny vare til deg kostnadsfritt. Hvis du ønsker å bytte en tilbudsvare er det fint om du kontakter oss på epost: dansebutikken@gmail.com, for å høre om vi har ønsket vare på lager, da dette ikke kan garanteres.

Dersom varen blir returnert oss fordi kjøper ikke har hentet varen på posten, vil vi refundere bestillingen, men vil vil fakturere de reelle kostnader vi har hatt med å sende bestillingen.

 

Reklamasjon

Ved reklamasjon, ta kontakt på post@helsebutikkenigrimstad.no, og legg gjerne ved et bilde av eventuell skade, eller mangel. Vi vil da kontakte deg for å komme til en god og enkel løsning for deg.

Dersom varen har blitt skadet i transport, er det viktig at dette snarest meldes til oss, og helst på ankomstdagen via e-post. Det er viktig at du gir en fullstendig melding om eventuelle skader som er oppstått. Ser du skade i emballasjen når du evt kvitterer ut en pakke, er det viktig å melde fra der og da.

 

Bedrifter, offentlige institusjoner

Når du som bedriftskunde skal betale, er det mulig å bruke vanlig Klarna Checkout om du skal betale med kort. Hvis du ønsker faktura må du bruke «bedriftsutsjekk». Du finner denne oppe i høgre hjørne når du er inne i betalingsløsningen. Her kan du velge privat / bedrift. Når du benytter deg av bedriftsutsjekk vil vi opprette faktura og sende til deg manuelt. Vi har mulighet for å sende faktura med post, elektronisk, eller i EHF-format. Husk å oppgi ressursnummer i merknadsfeltet, om dette kreves av bedriften du handler for.

Samme fraktvilkår gjelder deg som bedriftskunde, som privatkunde, men ønsker du pakken sendt som bedriftspakke på døra til din bedrift, koster dette 200kr. Dette er spesielt viktig hvis adressen som er oppgitt ikke er en postadresse.

Trykk ENTER for å søke