Forsendelse og retur
Alle leveringer skjer med Posten, og har en fraktpris på NOK 69,- om ikke annet er spesielt avtalt. Ved kjøp over NOK 2000,- bortfaller fraktpris.
Det er kundens ansvar å sørge for at den adressen som blir oppgitt ved bestillingen er korrekt.
Kunden kan velge å hente varen(e) i vår butikk i Juskestredet 2 i Grimstad. Da bortfaller selvsagt fraktpris.
Vi er opptatt av miljø, og velger klimanøytral distribusjon der vi har mulighet. Postgangen vil derfor kunne være 3-5 virkedager. Vi sender brev og pakker fra vår butikk hver Mandag og Torsdag. Leveringstiden vil derfor normalt være 3-8 arbeidsdager, om varene er på lager. Hvis varen ikke er på lager vil leveringstid normalt være 5-9 arbeidsdager. Kunden vil få beskjed når varen er sendt ut. I tilfeller med leveranseproblemer utenfor vår kontroll, vil vi informere og ha dialog med kjøper.
Dersom varen blir skadet ved levering skal dette snarest meldes til selger og helst på ankomstdagen via e-post. Det er viktig at du gir en fullstendig melding til oss på eventuelle skader som er oppstått. Ser du at emballasjen er skadet ved leveringstidspunktet så skal du også melde dette direkte til den som du kvitterer ut pakken av.
Kunden har uforbeholden angrefrist innen 14 dager etter mottatt vare og angrerettsskjema. Kunden betaler returfrakt.
For uavhentede pakker / brev som sendes i retur til selger av posten fordi de ikke er blitt løst ut, blir kunde debitert for frakt/returfrakt samt service honorar pålydende NOK150,- eks.mva.